Hlavní stan Garminu je v Praze na Evropské a i když dělám v Praze, tak přeci jen z Chodova je to táááááák neskutečně daleko, že cesta s hodinkami tam a zase pro hodinky by byla celkem solidní tortura. A hle, hned byla na skladě rada od Honzy K., že Garmin má prodejnu v Letňanech. Hm, to by šlo. Jenže nemám u sebe fakturu, tu má účetní a chvilku potrvá, než mi jí naskenuje a pošle. No co, zkusím tam zavolat. Pán na druhé straně mi povídá, že pokud jsem hodinky kupoval přímo na eshopu Garmin.cz, tak mohou reklamaci přijmout a poslat to na tu Evropskou za mě. Jinak že smolík a musím si to tam poslat sám nebo si tam zajet. No hurá, kupoval jsem je zrovna na eshopu Garminu, takže první krok je klapnul. Ptám se, jak je to s fakturou, protože se bude jednat o záruční opravu. On na to, že stačí přinést hodinky a oni si podle výrobního čísla dohledají, kdy byly prodány a že v tom problém není. No hurá podruhé a už jsem to mastil do Letňan.
Mrška, nevydržel. |
Hodinky jsem odevzdal, počkal pár dnů, a když přišla SMS, že jsou k vyzvednutí, tak jsem si je vyzvedl. Bez komplikací, bez zádrhelů. Takže za tohle má ode mě Garmin pochvalu. Ale jen malou, protože aby byla velká, tak to by museli mít na prodejně náhradní pásek a rovnou mi ho tam namontovat. Ale teď si uvědomuji, že prodejna není servis a tak to nemůžu po ní chtít. Tak malou pochvalu měním na střední J.
2 komentáře:
čau, POLAR mi mění řemínek vždy (3X u jedněch hodinek) na počkání :-)
Jestli to Láďo právě s tím nesouvisí. Já jsem u Polaru (RS800) také musel měnit řemínek 3x za 2 roky :-( , u Garmina (FR900XT) to za necelé 2 roky nebylo potřeba.
Ale spíš to bude asi tím, že u Polaru jsem řeminek vždy nechal vyměnit v jedné ze dvou pražských autorizovaných prodejen, které jsou současně autorizovaným servisem. Podobně jako má Garmin autorizovaný servis na Evropské a v něm také mívají veškeré součástky na skladě. Takže celkem chápu, že prodejna Garminu přijímá reklamace a opravy provádějí v servisu (stejně jako je to v Polaru).
Okomentovat