tag:blogger.com,1999:blog-7927985605029221010.post2748078930153256151..comments2022-11-08T16:47:05.280+01:00Comments on 9th Moon: Pochvala Garminu (ale jen střední)Rendahttp://www.blogger.com/profile/05830024070972253383noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7927985605029221010.post-11575370848847842532013-11-01T17:42:27.412+01:002013-11-01T17:42:27.412+01:00Jestli to Láďo právě s tím nesouvisí. Já jsem u Po...Jestli to Láďo právě s tím nesouvisí. Já jsem u Polaru (RS800) také musel měnit řemínek 3x za 2 roky :-( , u Garmina (FR900XT) to za necelé 2 roky nebylo potřeba.<br /><br />Ale spíš to bude asi tím, že u Polaru jsem řeminek vždy nechal vyměnit v jedné ze dvou pražských autorizovaných prodejen, které jsou současně autorizovaným servisem. Podobně jako má Garmin autorizovaný servis na Evropské a v něm také mívají veškeré součástky na skladě. Takže celkem chápu, že prodejna Garminu přijímá reklamace a opravy provádějí v servisu (stejně jako je to v Polaru).Milan P.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7927985605029221010.post-22574805222164715862013-10-31T20:46:36.307+01:002013-10-31T20:46:36.307+01:00čau, POLAR mi mění řemínek vždy (3X u jedněch hodi...čau, POLAR mi mění řemínek vždy (3X u jedněch hodinek) na počkání :-)Láďa S.https://www.blogger.com/profile/07338294750230772288noreply@blogger.com