středa 1. února 2012

Tak o sezoně 2012 už je jasno

Když jsem v prosinci začínal plánovat novou sezonu, tak to chvíli vypadalo na takovou neslanou nemastnou záležitost, kdy si zopakuju pár oblíbených závodů a jinak nic, ale nakonec se z toho vyklubala celkem zajímavá výzva. Podle strategie, že nemá moc cenu postávat na místě a je třeba neustále hledat nové výzvy, jsem se rozhlížel, co by se tak dalo nového podniknout. Jednou jsem se cestou z práce ve vlaku bavil s kamarádkou na téma trailů a blesklo mi hlavou, jak jsem letos v televizi viděl záznam z Beskydské sedmičky. Tenkrát jsem si říkal, že by to mohla bejt docela zajímavá výzva a výbornej zážitek. No teď už je to realita. Tým je, startovné je zaplacené a bude veselo J. Ono bylo prostě nutné něco pořádného najít, protože motivace k tréninku se s nástupem zimy nějak vytratila a hrozilo, že bych nenatrénoval ani na jarní běžecké závody. Takže motivace tady zase je a příprava se už taky rozjela.

Je mi jasný, že zas taková prdel to nebude a někde bude třeba nasbírat zkušenosti a otestovat vybavení. Protože B7 je v září, tak volba na testovací procházku padla na Krakonošovu stovku, což je v červnu a bude teda následně do září dost času věci poladit.

No a jinak to bude klasika. A bude to vypadat, co se nějakých záchytných bodů týče, asi takhle:

3.3.2012 Palestra Kbelská desítka – to bude jen tak pro srandu
18.3.2012 Českobrodská pečeť – tam bych chtěl běžet rychle
31.3.2012 PIM půlmaraton – prostě další do série
14.4.2012 Pardubický vinařský půlmaraton – tady to bude svižný
13.5.2012 PIM maraton – nikam se nehnat a užít si to
2.6.2012 Czechman – to bude božárna, prostě si to maximálně užít
15.6.2012 Krakonošova 100 – testujem na září
12.8.2012 Doksyman – to bude pohodovka
7.9.2012 Beskydská 7 – vrchol sezony musí klapnout
10.2012 Maraton Stromovka – konečně pod 3:30?

Pak samozřejmě ještě Železný chlíst a desítka v Kounicích, ale to by byl ten seznam dlouhej ...


Ale vrcholy jsou jen tři: Czechman, B7 a Stromovka, to jen aby bylo jasno J.

P.S. A teď by mě zajímalo, jestli je horší ironman nebo B7

4 komentáře:

Advid řekl(a)...

Hmm, pěkný plán. :-) Ještě bys mohl dát Lužické sedmistovky. Je tam taky hodně lesa a je to výzva. Je to sice týden po Doksmynanovi, ale to není vrchol, tak by to nemuselo vadit.

Link tu: http://www.10luzickychsedmistovek.cz

Je to fakt krásný závod a prima lidi okolo. A když budeš mít kliku, předběhneš i Dana Orálka jako já loni. :-D

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že ironman je přece jen o dost těžší než akce typu B7. Obzvlášť když hrozí, že budeš mít slabšího parťáka a půjdeš to jako procházku. Každopádně se těším na zápisy :-)

Anonymní řekl(a)...

Hustý Rendo! A co Krušnoman duatlon, nešel bys? Chybí ti tam Pečky, to mi nemůžeš udělat :-) Nad K100 jsem taky už roky uvažoval, ale asi to vyjde jako 24ka na Hradešíně, kam prostě musím. A taky jsem řek, že mě to zajímá jenom pod 13 :-) No hlavně uvidim co achilovka, za leden mám krásných 28km běhu, že jo.

Renda řekl(a)...

@Advid: No závod vypadá moc zajímavě, ale termínově to koliduje s jednou důležitou akcí, tak snad vpříštích letech. Ale díky za tip.

@Honza: Krušnoman letos ne, ještě jsem nerozmrzl z loňska :-) Pečky skutečně vynechávám, zkouším trochu jiný rytmus závodů na začátek sezony a uvidím co to udělá. No ta achilovka asi bude chtít trochu klídku, no.