pátek 20. května 2011

Běžecký svět

Ani nevím, jestli jste to zaznamenali, ale těsně před PIMem se na českém běžeckém webovém prostoru objevil nový server. Jmenuje se Běžecký svět a bydlí na adrese http://www.bezeckysvet.cz/. Uvidíme, jak se mu bude dařit po boku zajetých serverů jako www.behej.com, www.behy.cz nebo www.bezeckaskola.cz. Skladba článků se zatím jeví příjemně různorodá a grafický design působí příjemným odlehčeným dojmem. Kromě klasických psaných článků jsou k dispozici i zajímavá žánrová videa, která jsou takovým příjemným bonusem.

Tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet a kam bude server postupně směřovat a cílit své zaměření. Ale jedno je jasný, každá konkurence je dobrá a posouvá běžeckou scénu dál.

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Zachytila jsem ho a dnes jsem i zachytila, že ses tam objevil :o) I já jsem o tom chtěla dát vědět ostatním, tak teď už nemusím.

Jo, a ještě jsem našla toto, také novinka:
http://www.bezvabeh.cz/

Vladimír řekl(a)...

A kohopak to máme v redakčním týmu? :-)

Renda řekl(a)...

@Pulec: Aha, bezvabeh.cz mi uniknul, tak uvidíme jak mu to půjde. Zatím to vypadá taky pěkně.

@Vladimír: No v redakčním týmu to je v mém případě trochu silné slovo :-)