pátek 26. března 2010

Pim půl count down

Tak už je to tady, už to klepe na vrátka. Zítra bude dlouho očekávané jarní proběhnutí se Prahou. Zimní a jarní příprava proběhla letos kupodivu bez nemoci (ale ten Wobenzym stojí strašný prachy :-) ) a k mé celkové spokojenosti. Dokonce se mi podařilo absolvovat všechny tři jarní desítky, takže jsem i kvalitně tempově potrénoval ;-). Sice jsem byl minulý týden ještě trochu utahanej z kombinace Pečecká desítka v sobotu a třicet kilometrů výběh v neděli, takže desítka v Brodě byl jen takovej slabej čajíček, ale tenhle týden si dopřávám zasloužený relax a zásobování těla energií tak, aby to bylo zítra vše v optimálním namíchání.

Trošku jsem na těch jarních desítkách bojoval s motivací, která se nedostávala v té správné míře a běhal jsem ty závody tak trochu lážo plážo a bez emocí. To se ale zítra rozhodně nestane. Motivace bude velká. Protože jsem strašnej pracovní držák a zaměstnavatele měním jen hodně zřídka a to jen ve chvíli naprosté přírodní katastrofy, tak stačilo vyčkat, a když pár běžců u nás nevydrželo fyzicky a psychicky brutální pracovní nasazení, co u nás panuje, tak jsem se rázem octnul ve final four pro teamový běh za Ness. Budu se teda muset hodně snažit, abych to klukům nějak neposral.

Takže dneska už jen naládovat fakePod písničkama, večer se lehce proklusnout, všechno sbalit, včetně lomcováků na trať a skočit brzo do postele. A zítra se jde na to. Počasí nám bude přát. Na to se těším, protože moje heslo zní: „Čím hůř, tím líp.“ Každopádně až se kolem vás zítra povalí zástup běžců v dresech s modrou koulí na břichu, tak nezapomeňte povzbuzovat, bude to potřeba.

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Pár vašich jsem viděla podél trati, jeden z nich byl ležící, tak snad to nebylo nic vážného...

Renda řekl(a)...

No to je skandál. Někdo si klidně leží když zbytek běží. Provinilec zajisté dostane bonusový příděl práce, aby se mohl utužovat :-).

Ale vážně, nemám zprávy, že by někdo přišel k újmě, tak to asi dobře dopadlo.

Unknown řekl(a)...

Jéje, jestli jsem tedy špatně neviděla ;o)