úterý 2. června 2009

Teamové PIMové setkání v Hiltonu

Sice trochu se zpožděním ale přeci jen bych se rád krátce zmínil o vyhlašování teamových běhů z PIM Half a PIM, které proběhlo na konci května v Hiltonu. Jednak to bylo celkem vydařené setkání a druhak musím přece někde prezentovat fotky a trochu si zaexhibovat, ne? :-)

Já osobně jsem se do Hiltonu rozhodně těšil, jak jinak. Ukořistili jsme první cenu v kategorii teamový běh na PIMu a kluci pak ještě urvali druhé místo ze stejné kategorie z PIM Half. No a pak taky to jídlo a pití ...

Pořadatel pozval všechny účastníky teamových běhů a přišlo jich opravdu hodně. Případní strašpytlové museli být naprosto klidní, protože účast policejních a vojenských složek byla silná a jak je vidět, tak silové složky sportují rozhodně rády. Samozřejmě dorazila fůra známých, co se potkáváme na závodech, takže z kraje bylo rozhodně koho zdravit a debatovalo se vostopéro. Nechyběl welcome drink, tak člověk aspoň nemusel mít ruce v kapse. Po takhle mile strávených chvílích začala oficiální část.

Holt firma plná sportovců :-)

Kdo očekával, že se začne včas, ten snad nikdy nikde nebyl. Standardní půlhodinka je ještě celkem v normě, nebo si to už spatně pamatuju? Každopádně vyhlašovalo se toho dost. Štafety, teamy, záchranáři a já ještě nevím co všechno. Každopádně vím, že ozvučení konferenciéra bylo tristní a kdo nestál vpředu, tak nic neslyšel. V průběhu vyhlašování přišla kulturní vložka a to hned dvakrát. Dámský vokální kvartet, který v nastoleném duchu taky nebyl slyšet, vystřihnul pár kreací a šupky hupky z pódia dolů. Uměleckou kvalitu nemohu posoudit, protože nic nebylo pořádně slyšet a pak mi můj hudební sluch stačí jen na to, abych rozeznal, že zrovna hrajou Tři Sestry nebo Horkýže Slíže :-).



I my jsme si odbyli deset minut slávy a z obdržených reklamních předmětů bych vyzdvihnul velký kus sýra a voucher na tisícovku do Cloud Sky Baru hotelu Hilton. Některé koktejly vypadají moc zajímavě. Holt jídlo a pití nikdy nezklame. Na stupních vítězů nás pěkně zleva i zprava mačkaly teamy z běhej.com, tak to jsme byli rozhodně v dobré společnosti. :-)


No a pak začal raut. Darovanému koni na zuby nehleď, ale proboha proč to mělo vypadat jako pasta party. To snad šli všichni běhat druhý den maraton? Naštěstí ovoce a sladkostí bylo taky dost a když jsem pak objevil i zmrzlinu, tak jsem si zamlaskal a byl jsem spokojenej. Obzvláště se sluší vyzdvihnout pití a obzvláště podávaný ryzlink z Habánských sklepů mi chutnal hodně a tak jsem si ho dopřával zplna hrdla.

Když bylo všechno rozdáno a snědeno, tak začala poslední část kterou bych nazval neřízenou diskoškou s repertoárem takovým aby nikoho neurazil. Chvíli jsem tam ještě zevloval a věnoval se vínu, to už jsem byl ale příjemně unavený a tak jsem vzal čáru na vlak a šupky hupky domů.

Takže shrnuto podtrženo byla to celkem příjemná akcička, kde šlo hlavně o to poklábosit se známými když na závodech na to není čas. V Hiltnu jsem už několikrát byl na konferenci, takže zajištění standardní a pěkné prostředí. Ale kdo jednou zažil zábavní akce jednoho nejmenovaného červeného operátora, tak toho hned tak něco na poli společenských akcí neohromí. Každopádně kdo se chce příští rok taky zúčastnit, tak neváhejte, přihlašte váš team a hurá do toho. Teamová motivace funguje a to je hned půlka úspěchu.

P.S. Ještě jsem slíbil našemu fotografovi, že za poskytnutí fotografií vás rád upozorním na jeho projekt www.bway.cz. Díky.

Žádné komentáře: