neděle 25. května 2008

Good Times Bad Times

Pro název dnešního spotu jsem si vypůjčil název písničky od Led Zeppelin, protože jak určitě všichni víte, všechno v životě se pohybuje po sinusoidách a tak je člověk chvíli nahoře a je mu hej a chvíli zase dole a není mu hej. To proto, aby si pak o to víc vážil toho, až mu zase hej je. Mě bylo hej na přelomu dubna a května, to jsem měl formu jak víno a závody jsem sekal jak na běžícím pásu. Pak na mě zaútočilo nachlazení spolu s nějakým mikro ksindlem, vyřadilo mě to z PIMu a trvá to už tři týdny a furt nejsem fit. A to mě teda fakt nebaví, protože nemůžu trénovat což mě baví moc. Do našeho (nebo tedy spíš zahraničního) farmaceutického průmyslu jsem za poslední týdny zainvestoval skutečně kvalitně a očekával jsem, že po týdnu budu standardně fit a budu vesele pokračovat v přípravě na červnové triatlony. Ale hlavně kvůli mojí nedočkavosti jsem byl okolnostmi dotlačen ke stavu, kdy jsem se rozhodl týden vynechat jakékoliv sportování a trénování abych konečně doléčil ten vleklý kašel a nachlazení. Jsem totiž pěknej trumbera a místo toho, abych dal na mnohé rady odborníků a odpustil si veškeré fyzické námahy už dřív, tak jsem vždycky, co jsem se už cítil trochu líp, skočil na kolo, nebo nazul boty a hurá trénovat. Další oblíbenou taškařicí bylo ráchání se v bazénu, což krátkodobě bylo dobrý, ale už po pár hodinách se ukázalo, zač je toho loket. O mé účasti na propršeném atletickém meetingu v Houšťce se radši ani nebudu zmiňovat. Výsledkem bylo to, že se mi hned vrátila bolest v krku a suchý kašel. Samozřejmě že to nikam nevedlo a tak jsem se v pátek rozhodl, že na to prdím a tentokrát už to pořádně doléčím.
Když už jsem si tedy naordinoval klidný týden, tak jsem si aspoň pořídil nové plavecké brýle, plaveckou čepičku a posilovací gumy, abych se pak mohl s větší vervou vrhnout zase do tréninku. Nezapomněl jsem se taky vybavit přehazovačkou na číslo a slušivou triatlonovou kombinézou od Ironman, abych do startovního pole pěkně zapadl a nevypadal jako exot už na startu. Ono bude stačit to, jak se budu plácat ve vodě hned po startu.

Co se ještě toho zdraví týče, rozhodl jsem se, že se začnu otužovat, tak jen doufám, že vytrvám a nebude mě to bavit jen prvních čtrnáct dnů. Má to prokazatelně pozitivní účinky proti útokům nachlazení. I když si ale skrytě myslím, že když se člověk několikrát pořádně vyšťaví při tréninku a oslabí si tím imunitu, tak se stejně nějakým nemocem nevyhne. Tak se aspoň snažím mít pestrou stavu a pravidelně konzumovat vitamínové doplňky.

Nakonec bych se ještě rád zmínil o jednom přednášejícím, který přednášel a zároveň cvičil na FELu psychologii. Bohužel už si nepamatuju jeho jméno, ale přesně si pamatuju, jak říkal, že si ani nepamatuje, kdy byl naposledy nemocnej. Co mě ale nejvíc dorazilo bylo to, když jsem se dozvěděl kolik mu je ve skutečnosti let. Osobně jsem mu tipoval tak o dvacet let míň. No a teď to nejdůležitější co jsem si zapamatoval a to jeho „recept“ na pevné zdraví a klidný život


Především nevytvářet si žádné stresy v práci ani v soukromém životě.
Dál se snažit vypořádat s minulostí, tedy se všemi negativními zkušenostmi.
A snažit se žít tak, aby se člověk mohl kdykoliv otočit a měl při tom čisté
svědomí a nemusel za sebou stále pálit nějaké mosty.

Pár let se o to už snažím a musím to všem vřele doporučit. Zkuste to, funguje to.

Žádné komentáře: