pondělí 21. prosince 2009

Jsem hroznej měkoň, hrůza.

Tak jsem si dneska uvědomil jednu dost nepříjemnou věc. Potvrdil jsem si totiž plíživé tušení a to, že za poslední rok jsem hrozně vyměknul a vrchol všeho byl tenhle víkend. Když si vzpomenu, jak jsem před dvěma třema rokama trénoval za každého počasí, a nic pro mě nebyla překážka, tak se dneska musím teda pořádně zastydět. Jak venku vidím deštivé počasí nebo teploty pod nulou, tak mě nějak opouští entuziasmus do tréninku nebo závodění a hledám jakoukoliv výmluvu jak zůstat doma v teple a na trénink se vyprdnout. A nebo když ráno vstávám v půl pátý do bazénu na trénink, tak moje morální přesvědčení na večerní proběhnutí je teda dost mizivé. Obzvlášť když na mě odpoledne padne pekelnej spánkovej deficit.

Tenhle tejden jsem byl v Rakousku lyžovat. Teploty tam panovaly dost nízký a do -20 neměly daleko. Na druhou stranu bylo sněhu haldy, počasí výborný a lidí poskrovnu. Prostě prvotřídní lyžovačka, jen ta zima mi dávala pěkně pokouřit. Díky kombinaci všemožného funkčního a termo prádla to celkem šlo a kromě mrznoucích prstů na rukou a nohou se objevily jen lehčí omrzliny na nose, ale kdo by se tím zabejval, když sjezdovky byly nádherný a horský hospůdky tak útulný. Když jsme v sobotu přijeli, tak jsem měl v kalendáři poznamenáno, že v neděli jsem chtěl jet na tradiční vánoční desítku do Českého Brodu. No jo, jenže po čtyřech dnech mrznutí na lyžích jsem už nějak neměl vitamíny jít ještě v neděli mrznout do Brodu. Teplota těžce pod nulou a sníh na silnici mi opět posloužily jako argumenty zůstat doma v teple a čučet na televizi nebo do počítače. Všichni kdo tam dorazili, mají můj obdiv, skutečně si ho zaslouží.

A to byla poslední kapka. Pohár lenosti přetekl. Od zítřka jdu zase tvrdě do toho. Ráno bazén a večer kolo. Když není bazén, tak večer běhání a posilování. Nehledě na počasí a nástrahy tratě. Občas člověk prostě takovejhle restart motivace a zapálení pro trénink potřebuje. Naruší tím tu monotónnost a falešnou lenost.

Takže mačkám reset a jdu na to (ale radši až od zítřka, dneska ještě budu ležet v peřinách :-) ). Další akce bude silvestrák v Lysé nad Labem. Většinou je pěkně mrazivo, tak to bude aspoň stylové.

1 komentář:

Ječmínek Máselník řekl(a)...

letos to na Silvestra vypadá spíše na déšť. Mně daleko méně vadí zima než avízované sračky a sněhodéšť. Tak se tuž ;-)