pondělí 20. dubna 2009

Sportovní víkend přesně podle představ

Tak jaro se nám už asi doopravdy zakouslo do zátylku a jarní část závodnické sezóny je v plném proudu. Po závodech v Praze (Běh Višňovkou) a Nymburce (Běh lipovou alejí) se forma začala slibně vylepšovat a to je vzhledem k blížícímu se PIMu pro mě rozhodně dobrá zpráva. Bodejť by ne, když trénuju tak, jak už jsem určitě dva roky netrénoval.

A protože hned jak skončí v červnu jarní běžecké období a nastoupí období triatlonové, tak bylo potřeba zase po nějaké době skočit do bazénu a oprášit zazimovaného horáka se silničákem. Na kole to jde, ale v bazénu to zatím závratné není hlavně kvůli tomu, že mám něco s úponem v levém rameni a každej záběr levou rukou je vykoupen určitou mírou bolesti. Zkusím trochu zaposilovat a snad se to zlepší. Byla by to totiž škoda, kdybych se musel omezovat v plavání, když je teď v bazénu celkem volno, protože všichni sedí na zahrádkách a grilujou nebo proháněj horáky po cyklostezkách.

Každopádně jsem si parádně sportovně užil právě uběhlý víkend. Po tréninku přes týden jsem v pátek odpočíval, abych pak v sobotu hupsnul na hodinu do bazénu a z bazénu hned na horáka na menší projížďku za účelem otlačení zadku. Sice jsem trochu podcenil oblečení a trochu klepal kosu, ale kolo jelo dobře a v mizernym počasí nikde žádný cyklisti, takže pohodička.

V neděli pak přišla závodní dvojkombinace, protože závodů je přehršel a tak se musí jezdit už na dva závody za den. A to jsem ještě musel oželet KVOK, kde to podle výsledků bylo letos rychlý.

Dopoledne jsme vyrazili do Houštky na atleťák na náš krajskej přebor, kde jsem si střihnul 3km za 12:36, což je můj lehčí nadstandard. Byl jsem s tím spokojenej, protože krátký rychlý běhy, co teď nemám čas chodit na SABZO závody, skoro netrénuju. Pak jsem ještě zasprintoval 400m, což ale bylo jen tak na účast, protože to bylo ani ne deset minut po tý trojce a to fakt nešlo. Při tý trojce mi šly pěkně nohy, že jsem si říkal, že to snad běžim kolem 12 minut. To ale bude chtít ještě trochu vylepšit dejchání.

Přes poledne jsem si trochu odfouknul, zatímco mi pěkně tuhly nohy ;-). Odpoledne jsem potom doklusal do vedlejší vesnice Toušeň, kde se konal Lázeňský běh. Jednak to je skoro „za rohem“ a druhak jsem potřeboval trochu rozhejbat ty ztuhlý končetiny. Byl to takovej milej krosík sice po rovině, ale po dost mizerných stezkách v lese, přes louku a podél Labe. Věděl jsem přesně, do čeho jdu, protože v tréninku jsem tam běžel snad stokrát. Doklusnul jsem tam deset minut před startem, takže žádný velký zevlování neproběhlo a start na 4,2km byl záhy. Byl jsem sám překvapenej, že mi to docela běželo a v cíli mi naměřili 18:10. Takže další spokojenost. Jako odměnu jsem si hned v místní hospodě koupil kelímkáče za 28.-, což je určitě nejdražší pivo v okolí :-) a poté jsem to zase vyklusnul domů. Tam jsem se pak už jen povaloval a spokojené hodnotil multi sportovní víkend. Jak by řekl klasik: „Bylo to příjemné, uvolněné odpoledne“.

Všechny výsledky jsou na obligátním místě.

Žádné komentáře: