pondělí 26. září 2011

Běchovice 2011 – stále kvoká, stále kvoká

Jestli mi to na nějakých závodech skutečně dlouhodobě nejde, tak to jsou na stopro Běchovice. Nezáleží na typu a stylu přípravy, na tom, jestli jsem jen běhal, nebo jezdil triatlony, prostě jak se tam postavím na start, tak hned po prvních desítkách metrů je jasný, že to letos bude zase stát za prd. Stejně tak jako ani moc nezáleží na tom, jestli začátek rozeběhnu rychle nebo v klídku, tak ani nezáleží na počasí, které zrovna na tu neděli v září vyjde. Je to zkrátka každej rok stejný. Před startem silný optimismus a po startu kruté vystřízlivění. Tuhý nohy a pocit, že to nejsem schopnej pořádně rozdejchat. Pak už je to jen boj, jestli to ten rok bude pod nebo nad padesát.

No posuďte sami 2004-46:55 (nejlepší čas snad jen díky první účasti), 2005-50:28, 2006-51:05, 2008-48:32, 2010-48:05, 2011-49:53.

Klasika, dloooouhé čekání na start.

Loni jsem vyhlašoval, že jestli se nenajde nikdo s podobnou výkonností, s kým bych si to mohl na trati osobně rozdat a vzájemně se tak motivovat a hecovat k výkonu, tak že tam už nepojedu. Letos se nikdo nenašel, ale stejně jsem se optimisticky přihlásil. No a všechno bylo podle očekávání jako každý rok. Tak to ani nebudu rozepisovat, protože bych se už poněkolikáté opakoval. Zkrátka problémy s dýcháním a tepovkou na celé trase a na konci sprint o to dostat se aspoň pod padesát. A to jsem byl dokonce trénovat kopce na Geofyzikálním běhu a tam to šlo celkem pěkně.

Takže letos už ale fakt, buď bude příští rok soutěžní motivace s nějakým kamarádem, nebo nejedu. Samotnýho mě ty Běchovice už skutečně neberou. Budu se muset příští rok v srpnu po někom poohlédnout ...

P.S. Za ilustrační fotku díky Honzovi Herdovi.

5 komentářů:

Blondýna řekl(a)...

no.. me bylo trochu vedricko, ale ja je bezela poprve, tak moc nemam co kecat :-) Drzim palce na nalezeni partaka na pristi rok.

Anonymní řekl(a)...

přitom podmínky letos ideál, byť mohlo být drobet chladněji. Ten větřík spíš do zad se už nemusí opakovat :-) Máš aspoň fotečku, no. A mnoho zdaru ve Stromovce, já max půlka v Plzni. Čau, Honza H.

Majk řekl(a)...

Hele a zarazujes v treninku tempovy useky?

Anonymní řekl(a)...

No vidis Rendo, ja jak jsem te zahlidnul ve startovce tak jsem se tesil ze ti vratim tesnou porazku z chlista a povedlo se:) Muj cistej cas letos 47:18, offico o 10sec pomalejsi. Jestli potrebujes motivaci tak mi to pristi rok muzes vratit:). Pro me jsou bechovice ale srdecni zavod, bezel jsem je sice jenom 4x, ale mam na nich k dnesku 20let starej osobak na 10ku (39:41), ke kterymu se uz asi nikdy nepriblizim, ani na lehky desitce. No uvidime. Jestli to nebude v hlave ty vykony, podvedome ten zavod nemas rad a pak se divis ze ti to na nem moc nejde? No mozna tady uz moc filosofuju co?:) VTT

Renda řekl(a)...

Honza H.: Jo fotečka je jak ze žurnálu :-). Díky.

Majk: Ale jo, tak jednou dvakrát za 14 dní úseky dávám. Ale on bude spíš zakopanej pes v absenci konkrétního střednědobého tréninkového plánu, kterej v současné konstalaci rodiny a práce není prostě možné realizovat a všechno je to taková improvizace, ze které ani nejde čekat nějaké zázraky.

VTT: No Marku, to je slovo do pranice. Píšu si tě do deníčku na příští rok :-) Ten čas někde mezi 46 a 47 je hratelnej, jak by řekli kopálisti ;-)