pondělí 19. září 2011

Flowin, spíš takovej holčičí

Nedávno jsem na nějakém slevovém serveru objevil a pořídil slevu do studia, kde kromě jiných aerobních aktivit nabízejí také Flowin. Kdo neví co to je, tak se může více dozvědět na webu www.flowin.com nebo na youtube. Sami dobře víte, jak je náročný se doma mezi vším tím trénováním donutit k nějakému cvičení aby se tělo trochu protáhlo a zpevnilo a tak jsem si řekl, že by to mohla být celkem zábava a zajistil jsem si osm sezení/ležení. Mám takovej dojem, že Flowin vymyslela ve Švédsku nějaká hospodyňka, když doma drhla podlahu, ale ať to bylo jakkoliv, tak když se to dělá pořádně, tak to dá pěkně zabrat. Zarezervoval jsem tedy pro mě a Honzu K. dva flíčky na pondělí a vyrazili jsme.


Studio je to na Praze 1, takový příjemný, malý a tichý. Po příchodu jsme se nahlásili sympatické paní recepční, ze které se následně vyklubala i předcvičovatelka a ta nám prozradila, že tam mají jen jednu malou šatnu a ta že je dámská J Tak jsme se zeptali, zda k nim teda občas chodí i nějací chlapi a slečna zavrtěla hlavou, že prý ne J. Oni jsou tam tedy primárně zaměřený na jogu a pilates a na chlapy tam nějak nejsou zařízený. Jak jsme se to dozvěděli, hned jsme se na cvičení těšili o to víc J
Hodina se tak z 50% skládala z protahování a zbylých 50% tvořilo samotné dovádění s podložkou a šoupátkama. Jak je to celé zaměřené na holky, tak nám to ani nedalo moc zabrat. I když na konci jsem byl teda trochu zpocenej. Ale bylo to takový příjemný protažení a pohodový poposilování. A druhej den, mě kupodivu ani žádný svaly nebolely, tak budu muset příště instruktorku trochu vydráždit k nějakejm drsnějším cvikům.

Dneska Honza nejde, protože mu to nedělá dobře na kolena, tak tam budu sám chlap. No doufám, že nezklamu J

1 komentář:

Blondýna řekl(a)...

zni to skoro jako raj :-))