pondělí 8. listopadu 2010

No to jsem teda skutečně ještě nekouřil

Ve svém posledním spotu jsem psal, jak jsem při tréninku narazil na pobodanýho chlapa. Celkem zajímavá zkušenost, nicméně celé to mělo ještě zajímavější rozuzlení. Tak si představte, že ten magor to všechno jenom fingoval. Holka ho kopla do prdele a on aby udělal nějakou akci, tak nafingoval vlastní přepadení a ještě se sám bodnul do břicha. Koho by zajímaly detaily, tak tady si najeďte na čas 15:40. Je to tam i s humorným videem.

Tak já už jsem z toho jelen. Doufám, že to tomu exotovi napočítaj včetně zbytečnýho výjezdu policie a záchranky. Na druhou stranu jsem rád, že zase můžu po Čelákovicích běhat i po tmě. Počítám, že další zásek bude mrtvej ukrajinec v lese ;-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Rendo co vy tam v těch Čelákovicích vyvádíte, to jeden žasne :) IM

Anonymní řekl(a)...

Já běhám v Dejvicích na Hanspaulce ale nikdy bez bouchačky. Psi, smažky a verbež mě naučili. Nosím BERSA THUNDER 22, zatím vše o.k. Co bych nosil v Teplicích nebo na Mostecku nebo v Karlíně nevim :)

R V M řekl(a)...

Prej ho našel "náhodný kolemjdoucí" Já myslel, že jsi běžel :-)
Dělám si srandu.

Je hrozný, čeho jsou lidi schopný. Pobodat se...