No jo jenže pak to začalo. Přišel masivní nárůst chytrých
telefonů a s nimi nevyhnutelná potřeba datovat. Najednou si v té stanici
chtěli všichni něco stáhnout a načíst poštu a tak to šlo postupně do kopru. A
už tak poslední rok sleduju, že po příjezdu do stanice se všechny ty verky
registrujou do sítě, napojujou na servery a …… timeoutujou, protože prostě
rourka s datama je žalostně tenká a zájemců o sosání z rourky je prostě
moc. Takže si dneska ve stanici nikdo nic nestáhne a nic nenasynchronizuje. Já
jsem na podobné pokusy rezignoval a zase se radši koukám po těch lidech okolo a
to je občas mnohem lepší než čučet do displeje. Nezapomeňte, že stále platí
pravidlo MHD, že v každém vlaku metra jede aspoň jeden blázen nebo opilec
a tak je o zábavu postaráno.
Nezdá se, že by operátoři měli zájem na současném stavu něco měnit a tak to lepší asi nebude. I když jsem se dočetl, že na nové trase D by mělo být pokrytí hodné našeho tisíciletí, dokonce i uvnitř tunelů. Má to zatím tedy jen jeden háček a to, že se operátoři nějak nejsou schopni dohodnout s Dopravním podnikem na ceně, ale to se nakonec nějak podá. Na druhou stranu budeme muset poslouchat to bezobsažné tlachání už i za jízdy. A protože za jízdy je hluk, tak do toho budou všichni o to víc řvát. Ale já jsem klidný. Dčko je daleko a stávající trasy ještě hodnou dobu zůstanou při starém. Jsem sice z IT branže, ale někde by se ta technologie asi fakt neměla hnát zbytečně dopředu, co?

Zlaty slova... Jednu dobu mi to vadilo, ze uz se neda poslat ani sms.. Pak jsem ale objevil znova krasu.."nedostupnosti"..:)
OdpovědětVymazatNeco na tom bude!!! 12:)
Kdyby u nas fungovala konkurence, jeden operator by zatnul zuby a zainvestoval do toho a pak to vydaval za konkurencni vyhodu, diky ktere by nalakal nove klienty od tech ostatnich. Myslim ze by jich nebylo malo, vzhledem kolik lidi metro denne prepravi...
OdpovědětVymazat